Obchodní podmínky e-shopu JS Agency

Prodávající

Prodávajícím je Jan Srb -JS Agency, Na Lada 143, 250 66 Veltěž, IČO: 74784196.

Kupující

Za kupujícího lze považovat pouze osobu (fyzickou nebo právnickou), která vyplní v Objednávce serveru jsagency.cz identifikační údaje a objedná vybrané zboží. Kupující výslovně prohlašuje, že do příslušného objednávkového formulářůe vyplnil údaje identifikující jeho osobu správně a pravdivě. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke zpracování těchto osobních údajů pro účely nákupu zboží. Kupující je povinen vyhovět požadavkům prodávajícího v rámci ověřování správnosti a pravdivosti údajů obsažených ve Formuláři objednávky.

Doprava

V okamžiku odeslání balíku Vás emailem informujeme. Dodání poštou na dobírku, pokud si nezvolíte jiný druh dodání, pak probíhá do sedmi pracovních dnů, do zahraničí do čtyř týdnů. Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty. Balík je důkladně zabalen, aby byl chráněn proti nárazu a pojištěn proti vykradení či ztrátě. V případě, že Vás Česká pošta nezastihne na dodací adrese, nechá ve schránce oznámení o uložení zásilky. Výjimečně se stane, že zásilka není doručena a ani nemáte oznámení ve schránce. V takovém případě nás kontaktujte. Většinou je na Vaší poště, přestože Vám nebylo dodáno oznámení. Každá zásilka je pojištěna a Česká pošta za zboží ručí. Proto si vždy zásilku prohlédněte před dopravcem (pracovníkem Pošty). V případě poškození obalu zásilky (pomačkaný, roztrhaný, promočený), ihned s dopravcem sepište protokol o poškození, a zásilku nepřebírejte. Česká pošta případnou ztrátu musí nahradit. Tato poškození se zatím nevyskytují, ale je dobře vědět, jak postupovat.

Vyřízení objednávky

Po odeslání objednávky přijde na Vaši emailovou adresu automatické potvrzení. Objednávky vyřizujeme týž den, nejpozději následující pracovní den. Každý produkt poslaný Českou poštou má uvedenou dobu dodání, zpravidla sedm dnů. Pokud by měla být překročena doba dodání, informujeme Vás emailem či telefonicky a dohodneme se s Vámi na dalším postupu.

Ceny

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH a jsou bez balného a dopravy. Součástí dodávky je řádný daňový doklad. Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Pokud máte zboží objednané, platí cena, za kterou jste objednali bez ohledu na změny.

Vrácení peněz

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte možnost vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Způsob kompenzace si samozřejmě můžete zvolit, a to buď vrácení peněz - bankovní převod, poštovní poukázka nebo výměnu za jiné zboží. Rozhodnete-li se pro vrácení zboží v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek: zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží není na skladě, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Vždy je třeba připojit charakter vady, kopii kupního dokladu a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem do 3 dnů od přijetí reklamace.

Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou nám svěřené, nebudou poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům. Kdykoliv můžete požádat o jejich změnu či vymazání emailem.

© 2010-2018 JS Agency, tel.: 604 571 272, e-mail: honza {zavináč} jsagency.cz, vytvořila Informica